Thursday 1 August 2013

Sambutan Hari Raya Aidilfitri 1434 Hijrah / 2013

Assalamualaikum wbt.

Apo khabar kantai kantai, sedaho- sedaho, mamak-mamak, dan warga Kincai se Malaysia? Harap semuanya dikurniakan kesihatan yang baik. Kita kini berada di minggu terakhir Ramadhan. Mudah-mudahan segala amalan kita diterima Allah SWT dan selamat menjalani ibadah puasa kali ini.

Di sini PWKKL ingin menyampaikan jemputan buat semua warga Kerinchi se Malaysia tidak kisah lah dimana kalian berada. PWKKL ingin menjemput semua ke sambutan dan jamuan Hari Raya Aidilfitri 1434 Hijrah pada Syawal yang bakal tiba ini.

Berikut adalah butir-butir sambutan tersebut:-

Tarikh:   24hb Ogos 2013
Hari   :   Sabtu
Masa :   2.00 Hingga 5.00 Petang
Tempat: Surau Al Mukmin, Jalan Pantai Murni 5, Kg Kerinchi.

Sambutan dan jamuan ini adalah bertujuan untuk bersama-sama meraikan Syawal yang mulia ini disamping turut mengeratkan silaturrahim warga Kerinchi yang jarang bersua muka. Konsep sambutan kali pertama ini lebih santai di mana ahli PWKKL yang hadir pada sambutan tersebut boleh turut berkongsi juadah @ potluck bagi dinikmati bersama.

Harapan PWKKL adalah semoga majlis sambutan dan jamuan Hari Raya Aidilfitri ini akan meriah dengan kehadiran warga Kerinchi semuanya. Jemput datang ye semuanya.

p/s: Jangan lupa tandakan tarikh ini pada diari/kalendar masing-masing ye. Hehehehe.

Sampai kita jumpa di lain waktu. Inshaa Allah.

Assalamualaikum.



2 comments: